tisdag 27 januari 2009

Ont i kroppen

Vecka 27 (26+2)

Min kropp är inte alls pigg och kry idag. Inte kul alls! Efter promenaderna igår - både från mvc ner till stan och sen från Katarina hem till oss, så mår min kropp inte speciellt bra. Jag har ont i ryggen, svanken och det strålar ner mellan benen. Inte skönt alls. Hoppas att det blir mer vila och mindre promenader idag. Min kropp kommer nog att kollapsa utan mer vila idag.

Idag blir det en tripp till AF - mindre kul. Ska gnälla lite på dem... Min ansökan om pengar har kommit bort på vägen till FK och det är sannorlikt AF´s fel. Så tack för dem pengar jag inte har fått!! Jag har faktiskt räkningar... *morr* Så dem är inte så mycket värda i mina ögon just nu - har hittills fått ett bra intryck av AF här men nädå, det förstörde dem. Så jag tänker bara gå dit, fråga om min närvarorapport och lämna in två nya - en för den som kom bort och en för den nya perioden. Sen tänker inte jag lägga ner mer energi på dem vad dem än säger. Jag får väl säga att jag inte är färdig med mina uppgifter ("läxor") helt enkelt. Orkar inte bry mig just nu. *suck*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar