onsdag 30 december 2009

Jobbat idag

Jobbade idag. Riktigt skönt att komma iväg från Neo en stund - det behövs en paus. Och sen får ju Ola ha Neo själv en stund. = ) Det gillas! = )

Annars har det inte hänt så mycket just idag. Igår var vi på bio - jag, Ola och två kompisar. Neo var hos farmor så länge och det hade gått jättebra. Farmorn kallar honom för "Solskensunge". Så gulligt!! = D Vi kollade på Avatar och det var den häftigaste och vackraste filmen jag någonsin har sett!! <3 Imorrn blir det middag med kompisarna ett par timmar och då får Neo vara hos farmor igen. Men jag känner ingen oro alls i och med att det gick så jättebra igår. = D Så vi blir borta mellan 17 och 21. Sen är vi hemma och myser under tolvslaget - vi vet ju inte hur Neo kommer att reagera på alla fyrverkerier. = S Men går det bra så vet vi ju det till nästa gång. Min gosiga plutt!

Han har börjat med en sån gosig grej. När han är i gåstolen och är trött går han fram till en och sträcker upp armarna. Han slutar inte gnälla förrän man tar upp honom. Det är så mysigt att han har blivit så stor nu att han gör så... = D Han är den underbaraste! <3

Annars händer inte så mycket som sagt. Jag virkar när jag har tid över. Sitter inte lika mycket vid datorn längre - har flyttat på den. Försöker hinna med att spela på mitt Nintendo Wii som jag fick i julklappa - Ola spelar ju gärna på sitt x-box. Jag får passa på när han jobbar - "tyvärr" har han ledig vecka nu. ; )

Nu ska jag sätta mig och virka igen... = D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar