lördag 3 april 2010

Min tur (äckligt).

Sitter uppe och vilar magen. Har haft sån extrem halsbränna ända sen jag gick och la mig, rapade och hade mig. Min mage gick inte att röra vid för då vände det sig i den. Jag slumrade väl till en timme men drömde om min onda mage. Så när jag vaknade till för en stund sen med världens halsbränna och illamående tänkte jag att nä nu är det väl ändå dags att gå på toaletten. Jag gick in på toaletten, fixade ett glas vatten för att lugna halsen med och sen satte jag mig framför toan. Det tog inte många minuter förrän jag började hulka och kräktes. Efteråt kändes allting så lätt - inget illamående och ingen ond mage. Bara en hals som rev av magsyran. Så nu sitter jag och dricker lite cola för att få bort smaken i munnen och kanske även ta bort det riviga i halsen. Det är inte så skönt. Funderar på om jag ska gå och lägga mig eller om jag ska sitta uppe en stund till för att se om jag ska kräkas mera... Inte så kul att gå och lägga sig och somna och sen vaknar snart igen för att kräkas. = ( Men jag väntar en stund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar