fredag 1 februari 2013

Dålig i magen

Pappa va här mitt på dagen. Var rätt trevligt. Shiva och Ritzy busade och sprang ute.

Jag mår skitdåligt hela dagen. Strulig mage. Jag blir riktigt deppig av denna sjuka. Jag vill bara gråta. Hoppas att det är bättre imorrn.

Jag gick ut efter att jag blev sur på Neo. Efteråt sa Ola till mig att Neo sagt att det var hans fel att mamma va försvunnen. Han sa själv sen att han letat efter mig och att det va hans fel. Men jag bad om ursäkt för att jag blev sur och sa att han inte gjort nåt fel. Älskade unge, vad jag älskar dig! Du är en väldigt speciell pojke och jag är så glad över att ha fått dig till min son! Jag kommer göra allt för dig och din lillebror! Ni är mitt allt! Ni är det bästa som hänt mig! Mammas diamanter!

Grattis min syster Martina på din 35 årsdag!

Neo somnade i soffan på kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar