lördag 30 mars 2013

En hel dag borta från mina pojkar

Hela dagen var jag borta från barnen. Med Viggo har det aldrig hänt och med Neo var det väl när jag låg på BB.

Vi var på Gekås hela dagen. Köpte en del kläder till barnen, ett par tröjor till mig, leksaker till barnen och två böcker till mig.

När jag kom hem blev jag alldeles varm i hjärtat. Neo ropade högt och glatt att mamma är här. Viggo gav mig ett stort leende, sträckte ut armarna mot mig och gav mig en stor kram. Det var helt underbart efter en lång dag och när man var helt slut i kropp och själ.

Mina älskade pojkar! Ni är det mest fantastiska som finns! Ni är absolut det bästa jag gjort i mitt liv! <3

Står i kassakön.

Hittade dessa två böcker och blev jätteglad.

Bagagen var rätt full när vi åkte hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar