onsdag 3 april 2013

Neo har bra vänner på dagis.

Allt har gått bra på dagis idag med. När vi kom till dagis var alla barnen ute. Så fort vi kom in på gården sa S: "Hej Neo! Vill du följa med?" Hon satt på en cykel. Jag kände bara glädje och tacksamhet inför henne. Tack för att du vill va med min son! Medan jag gick in med lite grejer hade Viggo fått två leksakskossor och han va helt uppslukad av dem. Sa titta och tittade mellan dem två. När jag sa hej då brydde han sig inte ett dugg om mig. Så skönt!!

Efter dagis var vi på vårdcentralen med Viggo för en koll och omläggning. Det sista envisa såret hade nu torkat helt och hade en tunn skorpa över. Så skönt att se! Det rosa längst ner på magen är nästan helt borta så det har bleknat massor. Det är så kul att se att allt har gått så otroligt bra. Idag är det 3 veckor sen det hände.

Neo somnade i bilen så han missade doktorn, han vaknade på vägen hem. Han var helt förtvivlad! Han sa: "Vi kan inte åka hem. Vi måste gå till doktorn." Det gick inte att försöka förklara. Han var så ledsen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar