lördag 25 maj 2013

Kalas för mig och Neo.

Idag blev det kalas för mig och Neo. Neo fyllde ju 4 år den 16 maj och jag fyller 27 år imorrn.

Gäster: mormor, mormor, Ulrika, farmor, Otto, moster Katarina, farbror Ted, kusinerna L, Linnea och Ebba, moster Martina, kusinerna Tilda och William, farbror Dan, Anna, kusinerna Sebastian, Vincenth och Tintin.

Åt mat, åt Angry Birds-tårta som moster Katarina gjort, barnen va inne och lekte först, sen lekte dem ute i sandlådan, sparkade boll, sprang omkring, på slutet blev det fiskedamm med godispåse.

Presenter: Neo fick Röjar Ralf-figur, Pippi-figurer, små grävmaskiner, fyra böcker, fotboll, fotbollsmål, sandleksaker, sällskapsspel, badring med Angry Birds.

Viggo fick t-shirt och shorts av morfar och Ulrika, små djurböcker av mormor.

Jag fick örhängen och halsband av mamma, 300 kr av svärmor, en låda med diverse godsaker i av Martina, 30 min betald massage av Katarina, sista delen om Mr Grey (boken Femtio nyanser av frihet) av Ola.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar