tisdag 24 september 2013

Neo målar sin första gubbe.

Viggo har Bolibompa-namnsdag idag - det är Elian. <3

Neo målade sin första gubbe idag - huvud, ögon, mun. Så stolt och glad att tårarna rann på mig. Ett stort steg i rätt riktning. <3

Viggo har blivit så mammig. Är jag nån annanstans "saknar" han mig inte men så fort han vet att jag är i närheten får jag inte gå ut från rummet. Han ropar efter mig hela tiden, ska va i närheten, bäras på, följa efter. Inte så lätt att göra nåt överhuvudtaget då.
Så när barnen kommit till dagis och jag blir ensam en stund blir jag helt slut, kan inte göra nåt och blir som paralyserad. Allt är på högvarv när barnen är hemma så kroppen stänger av så fort det blir lugnt runt omkring.

Neo går och lägger sig helt själv vid 19.30 - somnar! Underbart! Håller tummarna stenhårt för att det ska fortsätta.
Viggo läggs vid 19 men somnar nog inte förrän vid 19.30 tidigast.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar