torsdag 2 februari 2012

Neo blyg på dagis även idag.

7 dagar kvar!

Mycket folk i hallen på dagis när vi kommer dit. Neo blir blyg och jag ser på honom att det är jobbigt. Han säger nåt men jag hör inte vad. När jag frågar honom säger han läskigt. Mia tar upp honom men då börjar han nästan gråta och han vill till mig. Vi går in på avdelningen där det är mycket lugnare. Han ändras direkt. Han blir gladare och mer sig själv. Han sätter sig vid ett bord och börjar pussla. Fröken E sätter sig hos honom. Vi säger hej då och han säger hej då tillbaka utan tårar. Det känns bra när vi går därifrån.
Älskade unge!! <3

Är en sväng i Jönköping. Får med mig lite garner. Vi tittar på möbler. Hittar ett skrivbord jag ska köpa senare. Ska fixa en pysselhörna. Längtar tills jag får fixa min hörna och Neos nya rum med möbler.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar