torsdag 29 november 2012

Huvudvärksgnällig.

Det har legat ett bra lager med snö överallt hela dagen. Neo gick till och från dagis för att få vara nära snön. Han hade åkt pulka på dagis och då blev jag glad när jag hörde det.

Ola köpte och hämtade en ny svart Emmaljunga Scooter. De två Emmaljunga vi har har börjat mögla på sina ställen så dem slänger vi.

Påväg hem från dagis hittar Neo en brunn i marken. Han ställer sig vid den och tittar ner i den. Jag säger att det är en brunn. Han berättar att Professor Anka är i brunnen. Precis som i Musses klubbhus då Professorn är nere i en önskebrunn. Söta Neo!

Viggo är gnällig mellan 17 och 18, huvudvärksgnällig. Ger honom alvedon då jag misstänker att ena framtanden gör ont emellanåt. Efter lite gos lugnar han sig och han kan leka på golvet utan problem. Skönt! Han får välling vid 19.30, gosar in sig i mig och somnar själv i sängen efter lite gnäll. Underbart!

Myser med Neo på kvällen med film och godis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar