tisdag 8 januari 2013

Dåliga magar

Väder: Regn.

Neo börjar dagis igen efter jullovet.
Han sov hos mig från midnatt och framåt. Jag hostade och då frågade han mig om det gick bra. Jag svarade att det gick bra. Han frågade om jag ville ha medicin. Jag svarade att det behövdes inte. Han sa då att jag redan hade fått medicin.
Denna dialog har jag hört förut men då brukar det vara tvärtom. = )

Min mage ballar ur helt. Jag mår jätteilla, orkeslös, har diarré. Sover jättedåligt på natten. Vid lunch har jag bara magkramper och äggrapar, lite bättre i alla fall.

Viggo vaknar vid midnatt och har bajsat. Men somnar om efter ett blöjbyte som tur är.
Viggo kräks en gång på eftermiddagen.

Sover nån timme i en fåtölj. Viggo vill inte äta och han visar inget intresse för maten.
E och L är här på eftermiddagen och Neo gillar att ha L här. Han blir glad när E och L hämtar honom på dagis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar