tisdag 1 januari 2013

Massa barn på besök

Väder: Regn.

Gick upp vid halv tio-tio.

Neo leker med Viggo - springer runt, skriker till när han kommer fram till Viggo och Viggo skrattar.
Jag blir så glad av att se mamma och Neo när de springer runt och busar. Neo skrattar så han kiknar.
Katarina, Ted och barnen, svärmor och Otto var här på fika. Alla barnen lekte väldigt bra ihop - i alla åldrar. Några lekte med playmobil, några satt med ipad och mobil. Underbart att se att de kan leka tillsammans, även de som det är stor åldersskillnad på.

Neo ropade på mig. Jag frågar var han är. Jag hittar honom på toaletten i färd med att dra på sig blöjan. Han hade lagt ringen på toaletten och sa att han kissat på toaletten. Jag vet inte om han verkligen kissade men jag blev alldeles stolt och rörd över hans initiativ.

Viggo klättrade helt själv från golvet och upp i Olas knä. = )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar