fredag 7 november 2014

Massa mys och kärlek med barnen

Fick sova till 7:30 när Molly vaknade. Neo sov inne hos oss i natt. Mysigt tycker jag.

Fick lite städat här hemma då T och lilla O kom hit vid 11. Sen kom även A. Så söt och liten. De fick med sig flera påsar med kläder efter pojkarna och gungan/babysittern. Skönt att bli av med men kläderna va lite sentimentalt. Men man kan inte spara allt. Vissa små kläder ska sparas. Hoppas på fler mysiga playdates. = )

Hör Neo räkna 25, 26, 27 på engelska. = )

Neo: "Tack mamma för att du tar hand om mig när pappa jobbar." = ) <3 Fick en bamsekram också. Jag svarade: "Självklart gör jag det. Jag älskar dig och vill alltid va med dig." Min fina underbara Neo! <3

Har en mysig kväll med barnen. Ola är på möte. Viggo bryter ihop vid 19 och då går jag upp med honom. Efter en Ingrid-saga somnar han på 5 minuter. Molly får mat och somnar vid ca 19:30. Hon vaknar inget på kvällen som hon annars gjort på sistone. Skönt! Neo och jag har det mysigt med godis, cola och kramar. Många fina ord och mycket närhet. Jag läser en Alfons-saga för honom innan jag säger godnatt vid 21:30.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar