söndag 9 november 2014

Hemsk natt och fullt ös på dagen

Sömn är överskattat. Vem behöver sånt?!

Hemsk natt. Viggo ramlade in i vårat rum strax efter att jag somnat, jag la honom i sin säng, ca en timme senare kom både Neo och Viggo inspringandes i vårt rum, jag väntade på att Viggo skulle somna bredvid mig men det gjorde han inte, jag gick in med honom i sin säng igen, pojkarna somnar efter det, då vaknar Molly och är pigg och glad. Emellan allt detta tog det lång tid för mig att somna om och det va skitjobbigt.
Fick vila lite till på morgonen innan pojkarna vakna för dagen. Jag fick sova en timme till när Ola gått upp och tog barnen. Jag va så seg resten av dagen.
Vid 13 gick vi till svärfar för att fika. Åkte till Kattis och Ted vid 16:30. Vi åt pizza, barnen lekte och vi snackade skit. Vi va hemma 19:40. Ola åkte till jobbet lite tidigare. Viggo och Molly sov vid 20:15, Neo låg i sängen vid 21:10. Molly är orolig som vanligt på kvällen, halvt vaknar och gnäller, får sövas om flera gånger. Hoppas att det är en fas som går över för det är jobbigt.

Nu hoppas jag på mer sömn och mindre strul! Zzz...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar