torsdag 1 januari 2015

Första dagen på det nya året

0:38 - Molly sov sig igenom alla raketerna, grabbarna va med ut men Viggo blev så rädd att han tryckte sig mot ytterdörren (utifrån) så jag fick bära honom, Neo tyckte det va både skrämmande och häftigt. Viggo fick gå in lite tidigare och han ville ligga i sin säng, somnade fort. Nu ska jag få Neo att gå och lägga sig också. Ola är chaufför och jag, jag ska väl sova jag men Molly vaknar väl om en timme eller så...

10:41 - Tack underbara barn för sovmorgonen till klockan 9:30! Det behövdes.

21:36 - Beck och korsstygn.

Började den första timmen av det nya året mestadels på toa. Inget magknip, bara jävligt hård och taggig. Hatar det! Men sen fick jag sova hela natten och långt in på förmiddagen utan några störningar. Så skönt!
Resten av dagen blev lugn. Orkade inte göra något. Dåligt väder också.

Midnatt - Godnatt! Hoppas på ytterligare en bra natt. Har fått skitont i nacken och axeln, antagligen pga att jag sytt korsstygn för mycket. Väldigt irriterande! Så lite vila hoppas jag ska hjälpa till. Ny dag imorrn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar