söndag 13 juli 2008

Tur hos svågern


Åkte till U och U vid sex tiden. Det var full rulle. Barn och hundar. Det var sex stycken hundar. Svärmor, jag, Ola och J gick och badade alla hundarna. Lufsen och Shiva gick inte i men Bamse, Akilles och Oliver var i desto mera. =) Riktiga blötdjur. Fia var i lite grann en stund. Fikade lite med dumlekaka och saft. Åkte hem för en timme sen ungefär. Har precis ätit pyttipanna och ska kolla på Arn så fort jag har lagt in bilderna jag hade i kameran i min bilddagbok. Blev erbjuden U och U´s kanin Sixten men Ola vill få allt i ordning först med mina grejer. Så får väl se hur det går med det. Men är riktigt sugen på att ta över den.
Imorrn hoppas jag att jag kan få med mig Ola in till stan så att jag kan gå till apoteket. Vill testa mig. Men vågar inte ifall det är negativt. Men ovissheten är jobbigast. Sen vill man ju inte få ett - nu när man verkligen vill vara med barn.
Nu ska jag fixa klart det sista innan Ola blir hysterisk. Men det är otroligt skönt att ha Shiva hemma igen. Nu är vi fulltaliga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar