söndag 28 september 2008

Hundkurs


Vecka 9 (8+3) <3
Nu är jag nästan precis hemkommen från hundkursen. Både jag och Shiva är helt slut då både hon och jag får jobba mycket. J (ledaren + Olas kusin) sa att hon har förändrats så något måste ha funkat med det vi har jobbat med hemma. Trots att vi inte har varit så jätteangagerade. Jag har lugnat ner mig och skriker inte lika mycket på henne längre. Jag pratar mera med henne och försöker få henne på andra tankar på ett lugnt sätt istället för att skrika som jag vet inte vad. Hon var väldigt duktig idag. Tiden mellan att hon har hetsat upp sig och tills hon är lugn igen har ändrats otroligt mycket. Hon lugnar ner sig mycket snabbt nu jämfört med innan då det knappt gick att få någon kontakt med henne alls. Jag är mycket stolt över henne idag. Men hon har jobbat som en dåre för det också. J fick också reda på att vi väntar barn, hon blev chockad men glad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar