måndag 29 september 2008

Kväll framför tvn


Kollade på första avsnittet av "Färjan". Serien verkar riktigt bra och rolig. Kände igen en av singelkillarna för han var med i "Ensam mamma söker", första omgången. Söker han verkligen efter kärleken eller är han bara kamerakåt då? Sånt är bara löjligt. Men det händer saker hela tiden och det är rätt kul att se vad som händer på en Finlandsfärja. Jag har själv åkt en gång men var inte med så mycket då jag knappt drack, var 16 år och hade pappa och hans fru med mig. Så den ska jag nog följa tror jag. Sen börjar "Ugly Betty" imorrn med. Ska väl se det om jag kommer ihåg det. Jag och Ola delade på en glasstårta nyss. Så gott det var! Den satt fint...
Imorrn är det lite grejer som står på Göra-listan. Ringa ett par viktiga samtal, hatar att ringa dessa samtal. Men för att ordna upp mitt liv som ser lite rörigt ut just nu så måste jag ringa dessa samtal. Längtar så tills denna skit är över. Det som är mest trist och upprörande är att det inte ens är jag som har satt mig i denna situationen från början. *suck* Förbannade socialen!!! *morr* Skit...
Låg och tänkte på jul förut. Hur allt är då. Det är ca 3 månader kvar till jul. Hur stor kommer jag att vara då? Rör sig bebisen i magen då? Jag tror att jag kommer att ha gjort mitt rutin-UL då plus att jag har väl varit på MVC ett par gånger åtminstone tills dess. Räknade precis lite och jag är i vecka 22 då, ungefär om ingenting ändras. Då är jag nog rätt rund och bebisen rör sig nog lite i alla fall. Längtar till julen numera. Hur trassligt allt är runt omkring mig så har jag något fint och underbart att fokusera på. Min bebis och Ola - min blivande familj. Som jag älskar såå mycket! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar