tisdag 30 september 2008

Jobbig kväll pga ryggont


Blev rasande på Katarina förut. Hon försöker bestämma över mig som vanligt. Jag har haft ont i ryggen hela dagen och Ola är genomförkyld, ÄNDÅ lovar hon svärmor att vi ska städa. Jag blir bara så trött. Så ikväll jobbade jag, Ola och Katarina. Jag tog de flesta toaletterna trots att jag kände av svanken konstant hela tiden. Nästa gång hon vill något så kommer hon inte ihåg denna gången som alla andra gånger och gnäller att jag aldrig gör något och att det är bäst om jag hjälper till osv. Jag har jobbat som en idiot denna månaden som har varit och jag får inte ett skit för det förutom en massa gnäll. Visst jag får pengar, men jag tänker inte skaffa pengar till vilket pris som helst. Efter jobbet var det matdags och jag städade undan i vardagsrummet och plockade undan efter maten. Så kan ingen komma och gnälla sen. Jag hjälper till annars med men idag var jag verkligen tvungen att bevisa att jag kan hjälpa till.
Har suttit och spelat spel på datorn de senaste timmarna medans vi kollade på filmen "Varg". Den var bra men lite konstigt slut tyckte jag. Ovant att höra Peter Stormare prata svenska.
Jag ska vara hos Katarina vid kvart i nio imorrn. Jag ska följa med henne på Ebba och Linneas simning. Ska bli kul att se dem bada. Men jag fasar inför mig själv i bikini. Katarina förutsätter att jag ska stanna kvar hos henne efteråt men jag tror att jag ska dra hem direkt efter. Vill bara vara hemma. Ola är väl hemma imorrn från jobbet, vill ju passa på att umgås med honom då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar