lördag 13 december 2008

Slappardag

Vecka 20 (19+6)

Jag och Veronica låg länge på våra sovplatser och läste, i flera timmar innan vi orkade gå upp och göra något annat. Sen satt vi mest och bara var resten av dagen. På kvällen följde vi med mamma till en hamburgerbar - dock tog vi annat än hamburgare. Det varn en trevlig timme men mycket skratt. Den hetaste diskussionen var nog vad mitt och Olas barn ska heta. Mamma gillade inte mina och Olas förslag och jag gillade inte hennes så det jämnade ju ut sig. Vi tog en snabbis i affären efteråt. Jag hade jätteont i kroppen och var trött efter allt gående så jag var lite sur och ville bara komma in. Jag orkar inte lika mycket längre, det märker jag. Måste vila emellan så att jag orkar mera i nästa omgång. På kvällen kollade vi på tv, satt vid datorerna, slappade och hade massage. Hon masserade mig på axlar och skuldror i 35 min och sen masserade jag hennes axlar, skuldror och rygg i 35 min. Mycket behövligt!! =D

Var mycket skönt med en slapp dag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar