fredag 8 maj 2009

+ 6 dagar.

Vecka 40+5! + 6 dagar!
Usch, mår hemskt! Har ont och har haft det sen iaf 5 dagar tillbaka. Från morgon till kväll. Gör ont vad jag än gör. I magen, i ryggen, i benen, mellan benen osv.
Idag ska jag till MVC och då hoppas jag att hon ska kolla tappen och så. Hoppas att jag är mogen (borde va i och med värkarna de senaste dagarna) och om jag är mogen tänker jag inte gå därifrån förrän jag har blivit beviljad igångsättning. Jag kan inte må såhär längre. Jag orkar inte mera! Smärtan är outhärdlig. Jag försöker knipa igen och stå ut men det är riktigt jobbigt. Man vill inte vakna och stiga upp på morgonen för då vet man att nu kommer det onda igen...
Det ska tydligen vara fullmåne i helgen så får jag ingen igångsättning kanske bebisen kommer iaf. Det sägs ju att det föds mera barn vid fullmåne.
Får se vad som händer idag helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar