fredag 22 maj 2009

Mina älskade

Jag älskar min son så otroligt mycket! Han är det vackraste jag vet. Jag trodde aldrig att jag skulle få hålla i mitt eget barn. Under hela graviditeten var jag livrädd för att han skulle dö ifrån mig. Allting jag gjorde påverkade ju även honom inne i magen. Jag var orolig konstant. Jag vneoar så rädd, hade sån ångest. Jag skulle inte känna mig säker förrän jag faktiskt höll i honom. Nu har jag haft honom hos mig på riktigt i fem hela dagar och det har varit de bästa i mitt liv hittills. Nu vet jag att detta är den dröm jag alltid velat ha. 

Jag älskar min sambo Ola massor! Min kärlek till honom växer mer och mer för varje dag, speciellt sen vårat mirakel kom till världen. Numera när jag tittar på honom kan jag inte låta bli att le och känna hur det värker av kärlek i mig. När jag ser honom vara med Neo - mysa, prata, byta blöja, mata eller bara bry sig om honom så är jag så lycklig. Han är den perfekta pappan i mina ögon. Precis en sån jag alltid velat ha till mitt/mina barn. Han är den bästa jag vet och jag är så glad och lycklig över att ha honom som sambo och som pappa till min pojke.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar