lördag 31 mars 2012

Bökig natt.

Haft Viggo bredvid mig större delen av natten. Han sov i sin säng de första timmarna men sen har han sovit ett par timmar mellan oss, ett par timmar i sin säng och efter matningen tidigt imorse sov han ett par timmar bredvid mig. Väldigt mycket bök, en napp som åkte ur titt som tätt och som skulle stoppas tillbaka och mitt i allt detta var man så trött att man knappt klarade av att hålla ögonen öppna. Jag är riktigt trött på dessa nätter med matning, blöjbyten och sega insomningar. Jag saknar att få sova hela nätterna. Trots halsbrännan som jag hade förut så fick jag ju iaf sova. : (

När väl Viggo hade somnat efter matningen och bredvid mig så vaknade Neo. Då va klockan 7. *snark* Kanske att jag kan sno åt mig nån timmes sömn mitt på dagen när Neo, förhoppningsvis, sover middag.

Nu se om Viggo vill sova lite till efter matningen. Jag behöver frukost!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar