torsdag 1 mars 2012

Jävla magknip

Viggo 1 vecka gammal!! Grattis till mamma som fyller 54 år idag!

Sov mellan 00-06. = ) Neo vaknar med 38,6 i temp.

Vi får vårat nya larm installerat.
På eftermiddagen åker vi till Jönköping. Det blir en katastrof. Jag får magknip och sitter på toa halva tiden. Kan inte njuta och fokusera på att gå i affärer. När magen ordnat upp sig har jag skitont i ryggen. Neo får Finn McMissile som gosedjur för att han är en så duktig storebror. Köpte lite grejer samtidigt som vi handlade mat på coop. Jag började gråta när jag fick magknip för jag blev rädd att det skulle bli samma som efter Neos födelse. Men allt lugnade sig, blev bara trött. Håller tummarna för att det går bättre nästa gång.
Neo är lös i magen men kräks inget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar