onsdag 12 december 2012

Neo tar på sig overallen själv

Neo tog på sig overallen själv när jag hämtade honom på dagis. Lite hjälp och en del utbrott men jag tror att han blev lite stolt av att han gjorde det själv.

Var ute en liten sväng med barnen efter dagis. Jag skottade lite, Neo busade lite med Shiva och slängde sig i snön, Viggo satt i vagnen.

Viggo har sovit i eget rum ett par nätter nu och det går utmärkt. Han får välling vid sju, lägger honom direkt efter, säger godnatt, han gråter lite, jag går ut, han tystnar oftast innan jag kommit ner. Han sover sen hela natten, har gnällt ett par gånger men vi får nu äntligen sova bättre och längre. Slipper gå upp vid fyra, han slipper störas av oss. Idag fick jag väcka honom vid åtta. Han sov alltså från ca 19 till 8. = )

Tog hand om den rena tvätten och fixade iordning Viggos kläder i trådbackarna. Vill få upp lite planscher, nån gardin, hans dopgrejer. Göra hans rum mysigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar