måndag 31 december 2012

Sammanfattning av 2012!

  1. Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut?
    Svar: Åkte ambulans.
  2. Höll du några av dina nyårslöften?
    Svar: Hade inga i år heller.
  3. Blev någon/några av dina vänner/din släkt föräldrar i år?
    Svar: Jag fick två kusinbarn - Jack och Minnea. Mina barn fick en pyssling - Elsa. Vänner som fick barn - 11 stycken.
  4. Dog någon som stod dig nära?
    Svar: Nej, det tror jag inte.
  5. Vilka länder besökte du?
    Svar: Sverige och Danmark.
  6. Är det något du saknar 2012 som du vill ha 2013?
    Svar: Mer pengar tror jag.
  7. Vilket datum från år 2012 kommer du alltid minnas?
    Svar: 23 februari - då våran Viggo kom till oss. <3
  8. Vad var din största framgång 2012?
    Svar: Att föda mitt andra barn.
  9. Största misstaget?
    Svar: Gjorde säkert många misstag men kommer inte ihåg något riktigt stort.
  10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
    Svar: Magsjuk, halsfluss, vanliga förkylningar, låsning i ryggen.
  11. Bästa köpet?
    Svar: Finns säkert något men kommer inte på något bra.
  12. Vad spenderade du mest pengar på?
    Svar: Antagligen barnen.
  13. Gjorde någonting dig riktigt bra?
    Svar: Varje gång barnen gjorde något helt otroligt eller helt underbart.
  14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2012?
    Svar: Om ditt hjärta slår med Stiftelsen och Euphoria med Loreen.
  15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
    Svar: Jag tror att jag var gladare även fast jag hade mina dalar också.
  16. Vad önskar du att du gjort mer?
    Svar: Hittat på mer med barnen.
  17. Vad önskar du att du gjort mindre?
    Svar: Onödiga grejer antar jag.
  18. Hur tillbringade du julafton?
    Svar: Hemma hos oss med min familj, mamma, pappa, Katarina, Ted och tjejerna.
  19. Blev du kär i år?
    Svar: Ja - i Viggo.
  20. Favoritprogram på tv?
    Svar: Mästerkocken.
  21. Bästa boken du läst i år?
    Svar: Torka aldrig tårar utan handskar, Kärleken av Jonas Gardell.
  22. Största musikaliska upptäckten?
    Svar: Stiftelsen.
  23. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
    Svar: Pengar till garner och en garnbok. = )
  24. Vad gjorde du på din födelsedag 2012?
    Svar: Jag var på Grönt veckoslut i Gamleby med min familj, mamma, Katarina med familj, Martina och barnen. Grillade med pappa på Stock på kvällen.
  25. Finns det någonting som skulle ha gjort ditt år ännu bättre?
    Svar: Mer pengar men jag tycker ändå att mitt år blev bra.
  26. Hur skulle du beskriva din stil år 2012?
    Svar: Slappa kläder.
  27. Vad fick dig att må bra?
    Svar: Min familj - alltid.
  28. Vilken kändis var du mest sugen på?
    Svar: Alla kändisar jag tycker om eller som jag tycker är snygga är homosexuella. = D
  29. Vem saknar du?
    Svar: Morfar - alltid.
  30. De bästa människorna du träffade?
    Svar: Anna-Stina, Peter och barnen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar