onsdag 30 september 2009

Babysim?

Jag och två stycken andra mammor från unga föräldrar-träffen ville börja på babysim ihop. Deras barn är 6 månader bägge två. Idag fick jag reda på av den ena mamman att det var fullsatt plus att barnen delas in i åldersgrupper - 4 månaders bebisar ihop, 5 månaders bebisar ihop osv. Så vi hade inte hamnat i samma grupp ändå så det var ju trist. Men jag och E, som har sonen T, bestämde att vi kunde ju gå och bada ändå. Ska bli riktigt skoj! Så jag med Neo, E med T och E´s kompis, som jag verkligen inte kommer på namnet på just nu, med dottern T ska åka och bada. Så nu blir det till att först och främst gå och kolla efter badbyxor med blöja i till Neo då han inte har några plus kanske en ny bikini till mig. Den jag har nu har jag haft sen jag var 16 eller något. Den passar fortfarande och är snygg men det är kanske är dags för något nytt efter så många år?! Eller?! Men det ska bli riktigt kul att hitta på något tillsammans med andra mammor och deras barn. Jag tror att både jag och Neo behöver det - nya kompisar helt enkelt, som bor i närheten.


Gudars vad jag ser fram emot det! Så när E och T har blivit friska igen efter en förkylning så ska vi träffas på stan och fika, umgås och prata om allt möjligt och bestämma tid för första badet! = D Jippi!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar