fredag 18 september 2009

Barnprogram

Jag har fastnat i barnprogram träsket även fast Neo inte är gammal nog för att uppskatta tv och program. Det var när Ola jobbade förmiddag som jag började kolla på barnprogram. Jag har redan hittat mina favoriter.

Mu bä dubbelkvack dubbelkvack är favoriten nummer ett. Barn som kan ringa till Hannas hjälplinje och få hjälp med vad som helst som bekymrar dem. Titeln är numret man ska ringa om man vill komma till Hanna. Jag verkligen älskar det programmet.

Hej Ubbe Hej är också väldigt roligt. Små ubåtar som gör olika saker varje gång - letar efter saker på havsbotten, leker dem andra som bor i havet bl.a sälen Selma och sjöhästen Reine. = D

Rorri är rätt kul med. Racerbilar som åker omkring och gör olika saker. = D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar