tisdag 23 mars 2010

Förbannad!

Jag trodde att jag skulle få sova inatt men inte då. Igår fick jag hit Oliver och Akilles, då jag ska vara hundvakt medan syrran är i Stockholm. Shiva är hos svärmor då hon löper. Inatt vaknade jag väldigt många gånger. Jag somnade vid halv tolv ungefär, vaknade vid två av att Neo lät men han verkade ha somnat om direkt när jag kollade till honom, vaknade vid fyra av att en telefonförsäljare ringde (en som ringer oss många, många gånger bland annat igår kväll vid halv tio), vaknade vid fem och halv sju av Oliver som var på övervåningen och traskade runt (Oliver och Akilles får inte vara där pga att Oliver märker revir plus att Shiva ska ha en frizon när hon är hemma med dem). Känns som att jag vaknade flera gånger... Men när allting var lugnt igen så tog det ett tag för mig att somna om och sen när jag väl somnat om vaknade jag ju snart igen. *suckar tungt* Känner mig inte jättetrött men väldigt seg. Jag lär nog ha icke existerande tålamod och en rejäl huvudvärk idag... Jättebra att inte ha något tålamod med en 10 månaders bebis plus en liten hund som inte lyssnar och en stor hund som är stimmig. *BLÄÄ!*
Så det blir en dag inomhus med så få planer som möjligt. Regnet öser ner utanför - inte alls kul men all snö försvinner iaf. Kul att se mer och mer av gräset men tyvärr ser ju gräset dött ut av allt vatten... = ( Längtar till värmen, våren och sommaren! *drömmer*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar