onsdag 24 mars 2010

Ser slutet.

Nu känns allt lite bättre. Jag fick halvsova lite förut när Neo tog eftermiddagsluren. Tyvärr blev han störd av något så det blev bara en timme istället för två, som han egentligen skulle behöva. Han behöver verkligen en timme på förmiddagen och två timmar på eftermiddagen för att sova. Sover han mera så är det bara bra men detta är minimum som han behöver för att vara en glad bebis under vakentiden. Ont i huvudet har jag men det beror nog på den störda sömnen de senaste två nätterna. Inatt hoppas jag på mera och bättre sömn när allting är som det ska - en sovande bebis i sitt rum och min härliga hund hemma som sällskap och inga andra hundar som traskar omkring. Två problem mindre... Skönt!!
Sitter och väntar på att tiden ska gå - vid sex, halv sju kommer svärmor hit och lämnar Shiva och hämtar Oliver och Akilles. Hon kommer också med en hel grillad kyckling till mig som jag ska äta till middag plus juice och sen gröt till Neo. Jag börjar bli hungrig nu så jag längtar efter maten. Ska bli riktigt gott med kyckling.
Annars har det gått riktigt segt idag. Känns som att dagen har sniglat sig fram. Dem andra dagarna har gått snabbt men denna dagen är lång. Tittar på tv och tar det lugnt. Försöker hindra att Neo inte slår på min dator. Han tycker att det är jättekul. = ( Han har helt plötsligt fått jättemycket energi. = ) Då kanske han blir trött och somnar gott sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar