torsdag 18 mars 2010

Min goa pojke!

Min underbara och goa pojke som förgyller mitt liv med skratt och liv. Efter flera, flera månader av ångest och panik i början av Neos liv så ser jag äntligen allt det positiva med Neo. Allt det underbara med honom. Jag uppskattar alla fina stunder med honom. Allt det positiva gör att det är lättare att hantera det negativa - alla skrikperioder, all trots, jobbiga nattningar och sjukdomar. I början var allting jobbigt. Jag fick världens ångest så fort Neo vaknade och skrek för att han ville ha sällskap, mat eller vad som helst. Jag ville inte sitta med honom och tyckte bara att allting med honom var jobbigt. Äntligen har jag kommit ur allt det där. Det är så otroligt skönt. Jag vill vara med Neo, jag vill gosa med honom, älskar att få honom att skratta, älskar att se honom varenda minut av min vakna tid. Det är så skönt att äntligen få älska min son med hela mitt hjärta och njuta av denna lilla varelse.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar