söndag 20 maj 2012

Ett rabiat rötägg

Jag har namnsdag idag. = ) Det är Karolina.

Jag har varit som en rabiat känslostorm de senaste dagarna. Jag har mens och mensvärk. Jag har ena stunden varit skitförbannad och sen en stund senare har jag bara velat gråta. Jag har inget minne av att jag mått såhär förut vid mens. Jag har väl varit lite mera deppig än annars men nu är jag antingen jättearg eller jätteledsen. Extremt åt bägge hållen. Inte ett dugg roligt. Jag har reagerat på löjliga saker också. Jag hade väl känt samma sak om jag inte haft mens men i och med mensen så blev känslorna förstorade. Ska det va såhär varenda mens nu eller? Usch!

Lekte ute med Neo på eftermiddan. Gungade lite hemma. Gick till dagis - Neo fick köra lite Blixten. Gungade i kompisgungan. Neo grävde lite i sanden, han gjorde sandkakor. Jag va nästan hela tiden med honom. Viggo låg snällt i vagnen trots att han va vaken större delen av tiden. Somnade en stund innan vi gick hem. Jag hann virka lite när Neo lekte med sanden.

Mamma åkte hem. Känner mig som ett rötägg efter hur jag har varit. = /

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar