tisdag 1 maj 2012

Såå trött!!

Jag fattar inte vart denna trötthet kom ifrån. Även fast barnen fortfarande är sjuka så sover de bättre än de första sjuknätterna. Neo sover hostfria nätter och Viggo sover sina hela nätter utan större bök. Bara på morgonkvisten han kan börja gnissla men det är inte så farligt. Jag sover heller inte mindre än vad jag brukar. Får väl skylla på allergin. Men har i alla fall fixat allergimedicin som verkar funka bra. : )

Jag sov i fåtöljen nån timme med Viggo på magen. Skönt men jag vet inte om jag blev piggare direkt. Men det var mysigt med en sovande bebis intill.

Idag åker mamma hem och imorrn är det vardag igen. Ska bli skönt att få in lite vanliga rutiner igen med dagis och mina promenader. Behövs för mitt sinne känner jag. Jag har varit slö den senaste veckan - måste ju ut och promenera.

*gäsp* Nähä, ta tag i denna dagen kanske? Tvätten väntar väl på mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar