torsdag 10 oktober 2013

Besök hos tandläkaren

Vecka 15 (14+0)! <3

Fortfarande sjuk. Nu har jag blivit snorig också + kittlas i halsen så att jag måste hosta. Slut i kroppen.

Är hos tandläkaren pga min tandvärk. Han säger att jag har fina tänder och hittar inget som tyder på hål eller annat. Han kan inte hitta nån uppenbar orsak till mitt onda trots att han grävde med krok, blåste, sköljde osv. Varför har jag ont om det inte är nåt? Fick nåt medel i tanden som skulle hjälpa mot ilningarna. Hoppas det funkar!

Var och handlade efteråt. Neo skötte sig bra men blev trött mot slutet. Skönt att han inte spårade ur. Vi smakar glass i affären och Neo ber om att få slänga allas skräp. Tror att han tycker om att va hjälpsam. Som t.ex. dagens Hemul på dagis då han får hjälpa till att duka och hämta mat.

Neo somnar 20-tiden efter att både ha läst och lyssnat på Bamse.
Viggo somnar vid 20-tiden också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar