måndag 14 oktober 2013

Viggos utbrott

Natten var inte den bästa. Hinner inte sova så länge förrän Viggo börjar hosta och gråta. Så jag tröstar honom och lägger en filt över honom. Sen sover han lugnt resten av natten. Neo kom in någon gång under natten. Ola gick upp vid fem. Jag var tvungen att ringa dagis efter sex. Sen gick jag upp vid halv åtta. Urk! Hann inte sova länge emellan då jag bara kunde sova på ett visst sätt för annars hostade jag eller inte kunde andas.

Var jobbigt att jobba med hosta och sen fick jag en skitjobbig huvudvärk. Men det var en lugn dag.

Viggo får såna utbrott hela tiden. Han blir arg, slänger sig på golvet, gråter och skriker. Detta är när han inte får som han vill eller när man säger nej. Mindre kul!!

Viggo somnar mellan 19-19.30. Neo somnar strax efter 20 efter att ha kommit upp ett par gånger och ätit lite kvällsmat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar