lördag 5 oktober 2013

Tråkigt med regnväder

Jag har varit ensam med barnen idag då Ola jobbat. De har skött sig bra större delen av dagen. Inga större bråk eller tjafs. Skönt!!

Hade tänkt gå ut och leka efter lunch men upptäckte då att det regnade och det fortsatte hela dagen.

Jag mår bra, lite trött och får lätt ont i ryggen. Trött i magen. Ingen halsbränna än men ibland sitter det upp i halsen och jag mår lite illa. Tror att jag känner bebisen ibland, som en kittling på insidan - ett snabbt sprattel. Hoppas att det är det. Det spänner och drar i ligamenten emellanåt men det betyder ju bara att allt växer.

Viggo och Neo somnar vid 19:30-tiden. Ca en timme senare vaknar Viggo och är ledsen. Gosar en stund, han är trött så han vill snart ner i sängen igen. Han får lyssna på Tiger och jag släcker stjärnan. Han somnar om direkt.
Neo somnar direkt och själv. Vi följer med upp och stoppar om honom men han gosar in sig i täcket direkt. Så skönt att det blir fler och fler sån här "nattningar".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar