tisdag 15 oktober 2013

Intressant föräldramöte

Vaknar av Viggo strax innan 4. Han hostar massor. Går tillslut ner med honom för att försöka göra något åt det. Han får airomir (luftrörsvidgande i mask) och hostmedicin. När vi kom till dagis märktes inget på honom.

Jag har en låsning i ryggen som jag hoppas att Alvedon ska ta bort. Så jävla surt att jag ska få det nu när jag är gravid. Har medicin hemma som jag vet funkar direkt mot detta men den får man inte ta som gravid. Morr!!

Viggo hostar massor på morgonen så det är nästan att dem ringer efter mig på dagis. Han får sova på promenaden och efter lunch. Mycket tacksam för det!!

Är på föräldramöte. Mycket intressant då en brandman berättade om olika olyckor på barn och vad man ska göra.

Viggo har somnat när jag kommer hem. Jag gosar med Neo när jag är hemma. Läser saga och myser lite, säger godnatt och han somnar fort efter det. Neo somnar strax innan 21.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar