torsdag 20 februari 2014

Neo får feber

Vecka 34 (33+0)! <3

Är så less på att va gravid nu. Det har varit en rätt lätt graviditet denna gången men nu vill jag bli mig själv igen. Allting är extra påfrestande nu och det gör mig arg och ledsen.

Dagis ringde och sa att vi fick hämta hem Neo då han mådde dåligt. Han blev blek, ville vila och la sig på toaletten. Så hämtade en väldigt ledsen Neo på dagis - tror att han va ledsen för att han blev rädd och orolig över att bli sjuk på dagis. Han vilade hela eftermiddagen, åt lite grann, spelade lite. Han fick 38,5 graders feber. De på dagis trodde att han höll på att bli magsjuk men det blev feber istället. På kvällen åt han bra med kvällsmat, var glad och pigg och han sa själv att han mådde bättre.

Viggo hade min hårborste och började borsta mitt hår. När han dragit igenom borsten sa han: Så!
Han räknar: 1, 2, 3, 4, 6, 8, 9, 12, 13.

Gråter en del. Jag orkade inte mer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar