fredag 28 februari 2014

Sjukstuga

Vaknar med ett illamående. Ett par timmar senare kräks jag första gången. Ligger i sängen och soffan större delen av dagen. Kräks en gång till vid lunch men sen blir det lugnare. Ola får frossa och blir jättetrött på kvällen. Jag tar nattningen själv då Ola är dålig. Det går väldigt bra trots att jag är trött och har ont i magen. Neo somnar innan 20 och Viggo runt 20.30 efter lite skrik och tårar.

Idag är jag extra stolt över min älskade Neo! Han har varit världens bästa son och världens bästa storebror. Han har hjälpt till massor, lyssnat på oss, lekt och underhållit sin lillebror medan vi föräldrar har varit utslagna på var sitt sätt, i var sitt hörn. Tack för att du är du!

Inte så kul att titta ut och se att det snöar när det var sånt härligt vårväder för bara ett par dagar sen. = (

Får se om jag får nåt sällskap i natt. Barnen sover i sina sängar - Neo kanske tittar in men det är inte helt säkert. Mannen lämnade jag sovandes sen ett par timmar på soffan och hoppas att det gör honom friskare. Nu är jag trött och hoppas att jag kan sova bort magkramperna jag har. Men jag är i alla fall inte orolig för bebis. Bebis har levt om i magen större delen av dagen plus att jag inte har fått några direkta sammandragningar pga min onda mage vilket känns väldigt bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar