onsdag 30 april 2014

Får en gosstund med Neo

Molly vaknar vid 1 och vid 4:30 för mat. Neo ligger i sängen bredvid mig när jag vaknar första gången. Andra gången vaknar han till lite för mycket. Men han går och lägger sig igen efter en liten stund.

Vid lämningen på dagis börjar Viggo leka nästan direkt. Inga tårar och han säger hej då utan problem.

Molly sover nästan hela förmiddagen. Halvslumrar med henne i soffan vid lunch efter att hon har ätit. Riktigt mysigt!

Vi åker till Olas jobb för att äta lunch - raggmunk och fläsk. Efter det hämtar vi grabbarna på dagis och åker till ICA för att handla. Blir en del grejer till barnen och inte så mycket mat. Men kan ju va trevligt det med.

Hem och ladda om. Vidare till Katarina och Ted för att äta tacos. Träffar Ulrika också som är där. Molly får en body och en byxdress av barnens morfar och Ulrika. Vi går hem vid 20.

Grabbarna nattas vid 21. Jag läser Bamse för Neo och kramas med honom. Vad jag har saknat att ligga bredvid honom, att läsa en saga och kramas. Min älskade stora unge! <3

Neo har blivit beviljad en extra dag på dagis från vecka 20 fram till sommarlovet i alla fall. Så får vi se sen.

Väder: Molnigt, regnigt, blåsigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar