lördag 26 april 2014

Grabbarna träffar Angry Birds

Viggo vaknar vid 2 och spyr lite till. Men somnar om fort efteråt.
Molly vaknar vid 5 för mat. Hon somnar inte om förrän vid 6:30. Segt att inte få somna om efter så lite sömn.

Mamma kommer hit på förmiddagen. Har en del presenter till Molly - mest kläder och grabbarna får godis.

Vi åker till Jönköping strax innan lunch. Neo och Viggo träffar den röda Angry Birds-fågeln - Viggo vill inte gå därifrån och klappar på fågeln, Neo vågar inte gå fram. Neo gör en röd fågel i trolldeg och är med i en tävling där han får en goodiebag. Jag köper lite kläder och en första året-bok till Molly, strumpor och blivande presenter till Neo, anteckningsblock till mig. Blev dock besviken på utbudet på kläder till Molly - på Lindex hade de bara snygga/fina kläder från storlek 56 (för stort) och på H&M hittade jag inte bara ett av fem plagg jag hittat på nätet. Tråkigt!
Ola köpte en lamineringsmaskin till mig så nu kan jag göra en massa roliga pyssel.

Anna-Stina, Peter och Blake kommer hit på kvällen. Neo blir lite besviken då han ville leka med Charlie men han var inte med idag. Han kunde dock leka med småpojkarna rätt bra ändå.

Viggo somnar fort efter att gästerna åkt. Neo läser lite först innan han kan somna. Molly sover hela kvällen efter en rätt sömnlös eftermiddag.

Väder: Sol.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar