lördag 31 maj 2014

En kalasdag ute i det fria

En heldag hos Martina. Molly har en bättre dag och är mycket nöjd med att sova ute i friska luften och ha många famnar att vara hos under de vakna stunderna. Neo och Viggo trivs enormt med att få leka i vattnet och bli blöta om kläderna, få härja fritt, hoppa studsmatta och leka i sandlådan, titta på kossor, bli jagade av lilla hundvalpen Ludde och vara runt sina kusiner. Vi äter pastasallad och tårta/glass. Neo rensar tallriken. = D

Trötta och nöjda barn får vi med oss hem. Viggo sover i bilen och fortsätter sova när vi kommit hem. Molly sover i bilen och fortsätter sova resten av kvällen med ett litet avbrott för mat, ny blöja och pyjamas. Neo är vaken hela vägen hem, får sitta uppe en stund med film och lördagsgodis. Han somnar fort med mig nära i sin säng. Jag somnar också efter många timmars eländig huvudvärk och jag mår skit tills jag får sova i min säng.

Två dåliga dagar med huvudvärk, ond mage/magkatarr, stress, tårar, hopplöshet, hjälplöshet och deppighet är över. Hoppas på bra dagar nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar