söndag 4 maj 2014

Neo är på barnkalas

Ola tog hand om Molly på morgonen så jag fick sova, slumra, drömma, dra mig i sängen i två timmar på morgonen. Underbart! Önskar bara att han hade väckt mig 5 minuter senare då jag drömde om att jag skulle få hångla med en snygg kille.

Var inne i Jönköping innan Neo skulle på barnkalas. Köpte presenterna till M och V, shorts och två blivande presenter till Neo, två pyjamaser, klänning, tajts och sommarskor till Molly.

Jag och Neo är på barnkalas hos två dagiskompisar. Grillning, paketöppning, göra egen tårtbit, massa spring och lek, skattjakt efter godispåse. Neo tyckte nog att det var ett roligt kalas för han brydde sig inte ett dugg om mig under de två timmarna vi var där.
Jag började få magkatarr mot slutet av kalaset. Det höll i sig ett bra tag men att fokusera på barnen och gosa med dem hjälpte mycket.

Grabbarna somnar rätt snabbt bägge två - Neo har varit igång mycket under dagen och Viggo sov inte så mycket vid lunch.

Väder: Blåsigt, lite sol, lite moln.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar