måndag 26 maj 2014

Jag fyller 28 år

Idag blir jag 28 år!

Får en bra natt - matning vid 2, hon somnade om fort, vaknade vid 6.
Får väcka pojkarna strax efter 7. Blir en hemsk morgon. Viggo är sur och har ett dåligt morgonhumör, som vanligt när jag måste väcka honom. Neo vägrar göra som jag säger och bryter ihop han med. Men när vi väl kommer in till dagis går Neo direkt till sina kompisar och Viggo säger: A bok. (en av fröknarnas namn.) Den fröken sätter sig då och läser en bok för honom, han säger hej då till mig och bryr sig inte mer om mig.

Har en bra födelsedag med mycket utevistelse. Det blir en riktigt varm dag med strålande sol. Grabbarna är ute och hoppar studsmatta direkt efter dagis, leker i jordhögen och gungar. Jag sitter på verandan och virkar medan jag tittar på dem när de leker. Molly ligger i vagnen och sover under tiden. På kvällen kommer barnens morfar, min syster och hennes familj för att säga hej. Linnea har plockat en bukett med vilda blommor till mig på vägen. Så trots den jobbiga morgonen med pojkarna så blir det en bra dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar