söndag 6 mars 2011

En massa symptom.

Dagens symptom: Stickande och lite ond känsla i brösten och bröstvårtor som kommer och går, konstig i magen, blodvallningar vid ansträngning, illamående när jag ätit men känner mig ändå hungrig inte så långt därefter, småont nedanför magen (liknande mensvärk men väldigt svagt), ont i kroppen.

Dagens jobbiga: En trött och väldigt grinig Neo mellan fem och läggdags vid sju. Han ville hela tiden sitta hos mig men ändå inte. Han blev lätt arg och kastade saker omkring sig. Men han blev lugn efter välling och när han skulle lägga sig.

Dagens gulliga: Varje gång Neo får något av mig eller någon annan så säger han alltid tack. Han har sagt tack mamma, tack pappa, tack Niina (Katarina), tack Nea (Linnea).

Dagens städning: Körde igång en maskin tvätt, plockade upp lite leksaker (som senare hävdes ut igen), plockade upp skräp från golvet.

Dagens lättnad: Jag har fått ett schema och jag får två lediga helger. Mycket skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar