torsdag 10 mars 2011

Nu var den här igen.

Jaha, idag kom mensen. Jag ska inte lita på alla konstiga symptom. Det stämmer ju aldrig ändå. Det blir ingen novemberbebis. Jag vet inte riktigt vad jag ska känna. Har läst om folk som verkligen gråter och ligger en hel dag under täcket och bara deppar.

Men jag känner inte riktigt att jag kan göra det. Så dåligt mår jag inte. Jag blev lite besviken men vad kan jag göra åt det? Känslan var mera: Jaha, nu kom mensen. Det positiva är att mensen kom på rätt dag. Nu kanske den börjar bli regelbunden igen?! Fortsätter det såhär så har jag en cykel på 28 dagar igen. Skulle vara så skönt om det kunde bli en ordentlig cykel nu - så det underlättar sen när vi ska försöka skaffa barn igen. Har tänkt ta ett par månaders paus. Börjar väl igen till våren/sommaren igen och försöker. Vill inte ha ett decemberbarn i alla fall... Jaja, nu är det bara att låta livet rulla på igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar