fredag 11 mars 2011

Neo tvättar händerna.

Neo är så duktig och ska tvätta händerna vid handfatet när han har ätit. Så gör dem på dagis. Vi har skaffat en pall till toan för att han ska kunna göra det här hemma också. När han ätit yoghurt så sa jag att vi skulle gå och tvätta händerna. Han följde efter mig. Ställde sig på pallen med lite hjälp och sen tvättade han händerna och torkade av sig på handduken. Så duktig så! Sen gick han tillbaka in i rummet igen. = D När såna här saker händer så fattar man att ens barn har blivit stort. Om nästan 2 månader fyller min "lille bebis" 2 år. Vart har de 2 åren tagit vägen då? Jag tycker att det var nyss jag hade en liten bebis på min magen och jag fick titta på honom för första gången. Underbara, envisa unge! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar