tisdag 8 mars 2011

Hemska drömmar om natten.

Dagens roligaste: Att Ola och Neo hälsade på på sjukhuset. Neo tyckte att det var kul med alla leksakerna och att träffa sina kusiner och sin moster. Tyvärr gick tiden för fort och Ola hade bara betalat för en timme. Neo ville inte åka iväg.

Dagens symptom: Trött. Mensvärk. Stickande känsla i brösten, från och till. Stickande känska i äggstockarna, från och till och mest vänster. Lite konstig i magen. Får lättare ont i ryggen, mest i svanken. Finnar som ploppar upp i grupp i hela ansiktet - mest runt munnen och i pannan. Illamående och svullen på kvällarna.

Nattens dröm: Lite skräckfilm över den. Konstiga upplevelser med massa barn som springer omkring, människor sitter som spindlar i taket och snabbspolning. Tror att det var någon av barnen som skulle föreställa Neo. Det sista jag drömde innan jag vaknade var att det hade hänt något oförklarligt och jag försökte leta efter "den onda". Jag hittade ett barn i en trappa med en stor kruka över huvudet. Såg inte vem det var. Jag slog till med något hårt på krukan. Den gick sönder och såg då att det inte var "den onda". Jag började sjunga "Prästens lilla kråka" för pojken för att lugna honom. Sen vaknade jag. Hela morgonen gick jag och sjöng på den barnvisan med kalla kårar över hela kroppen. Den fastnade tydligen på hjärnan... = (

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar