söndag 26 oktober 2014

Färgar mitt hår

Fick lite sovmorgon. Var en jobbig natt. Molly fick panik emellanåt för att hon inte kunde andas pga täppt näsa. Va skitjobbigt! Hon fick sova mellan oss i sitt babynest så vi slapp springa in till hennes rum mitt i natten. Med en lugnande hand på henne så gick det rätt bra.

Blev en seg förmiddag med lite vila. Molly sover 3-4 timmar i streck vid lunch. Så underbart att hon trots förkylning kan sova så bra och så länge. Hellre en snorig näsa än en täppt näsa.

På eftermiddagen åker vi till Katarina och Ted för att äta middag. Hon färgar håret på mig på kvällen. Känner mig nöjd nu. Min lilla kam med utväxt hår i pannan syns mindre nu när håret är mörkare. Blev mörklila. = )
Viggo ramlar ner för deras yttertrappa när vi ska åka hem. Han ramlar och slår sig jämt. Vad ska det bli av honom? Våran lilla olycksfågel! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar