onsdag 15 oktober 2014

Febern håller sig fast vid Neo

Molly 6 månader! <3

Neo kommer in vid 2 inatt. Han har panik och mår dåligt. Han har fortfarande feber. Jag vaknar vid 7:30 av att Neo mår dåligt (han ligger bredvid mig). Han har 39,1 när jag kollar tempen vid kl 8. Under hela dagen gick tempen mellan 37,5 och 39. Han åt knappt nåt under dagen, låg mest i soffan och spelade Nintendo DS. Febern lättade helt på kvällen när han fått sova och lite frisk luft.

Bägge pojkarna är hemma från dagis då Viggo varit lite lös i magen de senaste dagarna.

Jag var hos Hon & Han och klippte mig. Det var så skönt att bli av med allt långt slitet tunt hår. Fick veta att allt hår jag tappat redan är på väg ut. Skönt att veta. = )

Så jobbigt när man slits mellan barnen. Molly är orolig och somnar vaknar hela kvällen, Viggo vägrar somna då han sov i bilen, Neo vill gosa och umgås. Vi är två vuxna men det är ju tre barn... = (

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar